Sep 10, 2010

Ուզում եք խաբվել??? Օգտվեք Օրանժի ծառայություններից

0 Մեկնաբանություններ
ՀՈւնվար ամսից ոչ բարով, ոչ խերով օգտվում եմ օրանժի ծառայություններից: Խոսքը "Ինտերնետ Հիմա" -ի մասին է, չնայած ավելի ճիշտ կլիներ այն անվանել "ինտերնետ երբեք", քանի որ այդպես էլ չկարողացան ապահովել գերարագ կապ: ՈՒնեցած թույլ կապն էլ ընդհատումներով է գալիս: Զանգում ես 555 ու պարզվում է որ ընդմիջում է,, քանի որ ինքնապատասխանիչն է միանում, կամ էլ եթե բախտդ բերում է ու գտնում ես օպերատորին տեղում, ստանում ես նույն պատասխանը, "Ձեր անտիվիրուսը խնդիրներ է առաջացնում" Կամ նման հիմար պատասխանների մի ամողջ շարք:

Երևի Օրանժի ղեկավարները մտածում են որ հայ ազգը "նստել է" Օդնոկլասսնիկի վրա, և այլ կայքեր չի մտնում: ՈՒզում եմ տեղեկացնել նրանց, որ այսօր երիտասարդությունը ինտերնետն օգտագործում է ավելի խելացի բաներով զբաղվելու համար: Այսօր ինտերնետը մեր կյանքի անբաժանելի մասնիկն է դարձել: Ինտերնետն է որ մեզ պահում է իրադարձությունների կենտրոնում, կյանքի եռուզեռին միշտ տեղյակ:

0 Մեկնաբանություններ:

Post a Comment

 
Ինչպես միշտ... © 2011