Jun 12, 2010

ՈՉ ԵՆՔ ԱՍՈՒՄ ԴՈՐԻԱՆԻՆ

0 Մեկնաբանություններ
Սիրելիներս, ես բազմաթիվ անգամ եմ զրուցել իմ ծանոթների հետ այս հարցի շուրջ, և եկել եմ մի եզրահանգման, որ այսօր առավել քան երբևե պետք է պայքարել համասեռամոլների քարոզչության դեմ:
Խոսքս գնում է իրեն գրող հռչակած Դորիանի մասին: Մի երիտասարդ, որը ընդհամենը շարքային արվամոլ է, այսօր փորձում է մեզ բոլորիս քարոզել իր գաղափարները?
Երբ ես սկսեցի բողոքել ինձ արված անվայել առաջարկությունների դեմ, այնժամ Դորիան կոչեցյալ խղճուկը սկսեց ինձ սպառնալ: Ուստի ես կոչ եմ անում բոլոր նրանց, ում համար դեռ կարևոր են հայ ընտանիքի պատիվն ու մեր երեխաների ապագան, միանալ մեզ հետևյալ հասցեում:

http://www.facebook.com/group.php?gid=135038359845954#!/group.php?gid=135038359845954&v=wall

ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ, ՁԵՐ ՁԱՅՆԸ ԲԱՐՁՐԱՑՐԵՔ ՀԱՆՈՒՆ ՄԵՐ ԸՆՏԱՆԻՔՆԵՐԻ, ՄԵՐ ԵՐԿՐԻ ՈՒ ՄԵՐ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ

0 Մեկնաբանություններ:

Post a Comment

 
Ինչպես միշտ... © 2011