Feb 10, 2012

Վերադարձ

0 Մեկնաբանություններ
Վաղուց, շատ վաղուց բլոգս անուշադրության էր մատնվել, պատճառը աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունն էր, իհարկե շատերը կահամաձայնվեն ինձ հետ, որ մեկ ադմինիստրատոր չորս կայքի համար դա ինքնին դժվար է, նրանցից յուրաքանչյուրը իր դժվարություններն ունի, իր պահանջները, էլ ուր մնաց իմ խեղճ ու կրակ բլոգը, բայց դե որոշեցի երբեմն գրել:

Բլոգս իմ համար մի անկյուն է ուր ես կիսվում եմ իմ մտքերով, ու դրանք միշտ բավարարում են կայքի պահանջներին, այսինքն կարևոր չէ քաղաքականությունից եմ ուզում խոսել, թե մշակույթից, իշխանություն եմ թե ընդդիմադիր... այստեղ չունեմ սահմանափակումներ, այստեղ չկան խմբագիրներ և ղեկավարներ: Այստեղ ես եմ իմ գաղտնիքներով, չնայած այս ամենը միշտ ինձ հիշեցնում է հանրահայտ խոսքը` «по секрету всему свету»:

Դե ինչ արած շարունակեմ իմ մտքերը հանձնել բլոգի էջերին, իսկ դուք էլ այցելեք և գնահատեք իմ մեկ տարվա ընթացքում կատարած աշխատանքներից մի քանիսը:


«Արմենֆարմ» դեղագործական ընկերություն

Հասարակական, մշակութային ամսագիր

0 Մեկնաբանություններ:

Post a Comment

 
Ինչպես միշտ... © 2011