May 28, 2010

ԲԱՑԱՀԱՅՏՈՒՄ...

0 Մեկնաբանություններ
Դեռ վաղուց գիտեի որ այս երգի հեղինակը հայրս է` Գուսան Սիփանը, բայց քանի որ չէի գտնում երգի օրիգինալ բառերը, ուստի ճիշտ էի համարում լռել: Վերջապես շատ որոնելուց հետո գտա և Ձեզ եմ ներկայացնում Երգի իսկական տեքստը: Եվ նաև կուզեի տեղեկացնել որ պատրաստվում եմ դիմել Հայհեղինակ, հեղինակային իրավունքի համար, և հետո որոշ երգիչիկների պատասխանատվության կկանչեմ:


ՄԱՐԱԼԻ ՀԱՅԱՑՔՈՎ

Չեմ կարող նայել քեզ, քո աչերն են հեզ,
Չեմ կարող չսիրել, ախ չսիրել քեզ.
Գալիս ես ու անցնում, նայում ես ու ժպտում
Մարալի հայացքով սիրտս ես այրում:

Չեմ կարող ուրանալ, ախ, ուրանալ քեզ
Թող նայեն բոլորը ու նախանձեն մեզ.
Գալիս ես ու անցնում, նայում ես ու ժպտում
Մարալի նայվածքով սիրտս ես այրում:

Սիփանի լարերը երգեն քեզ համար,
Աշխարհի յարերը տարվեն քեզ համար,
Որ միշտ գաս անցնես, էդ քո նայվածքով հեզ,
Մարալի քայլվածքդ չմոռանամ ես:

Շուտով ևս մեկ երգ կներկայացնեմ, որը քաջ ծանոթ է հանդիսատեսին, բայց ոչ ոք չգիտի որ երգի հեղինակը Գուսան Սիփանն է:

0 Մեկնաբանություններ:

Post a Comment

 
Ինչպես միշտ... © 2011