Jul 1, 2010

Հայհոյենք միմյանց

0 Մեկնաբանություններ
Այն բանից հետո, երբ մամուլում հրապարակվեց երիտասարդ արձակագիր Արամ Պաչյանի «Տխուր նավակներ» պատմվածքից մի հատված, անհայտ անձինք «Ֆեյսբուք» սոցիալական ցանցի միջոցով սկսել են նրան սպառնալիքներ ուղղել:


Կարդացեք այստեղ


Հոդվածի հեղինակը անընդունելի է համարում այն, որ մարդիկ, անգամ կաթողիկոսը, բողոքել են նման պատմվածքի դեմ:
Ես կարճ կասեմ, եթե ես Հոդվածի հեղինակին, կամ Արամ Պաչյանին հայհոյեի, կամ նման արտահայտություններ օգտագործեի, ինչպես Պաչյանն է օգտագործել կաթողիկոսի հասցեին, ապա ինձ անմիջապես կկանչեին հաշիվ պահանջելու: Մի հատ էլ քուչի բազար կսարքեին գլխիս ու ես կհասկանայի որ չի կարելի մարդկանց հասցեին վիրավորական արտահայտություններ անել: 
Ուրեմն ինչ, ուզում եք մարդուն վիրավորեք, հայհոյեք և դրա համար պատասխան չտաք: Այ քեզ բան... Եթե կասեք որ խոսքի ազատություն գոյություն ունի, ես կպատասխանեմ որ գոյություն ունի նաև խոսքի կուլտուրա, կարելի ազատ արտահայտվել, բայց որոշակի կոռեկտության սահմաններում: 


Եթե դուք վերոնշյալի հետ համաձայն չեք, ուրեմն մի պահ պատկերացրեք որ ես Ձեզ հայհոյել եմ ու անվանել եմ կապիկ, ԵՎ ԴԱ ԱՆՈՒՄ ԵՄ ԱՅՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՎ, ԻՆՉ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՎ ՈՐ ՀԱՅՀՈՅՈՒՄ ԵՔ ԿԱԹՈՂԻԿՈՍԻՆ:


ԱՄԵՆ

0 Մեկնաբանություններ:

Post a Comment

 
Ինչպես միշտ... © 2011